A korábbi oldalról áthozva itt is szeretnénk egy felületet biztosítani, ahol a csapattal kapscolatos híreket, pletykákat, véleményeket oszthatjátok meg, természetesen továbbra is egymás sértegetését mellőzve.
A korábbi oldalról áthozva itt is szeretnénk egy felületet biztosítani, ahol a csapattal kapscolatos híreket, pletykákat, véleményeket oszthatjátok meg, természetesen továbbra is egymás sértegetését mellőzve.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
rockitbaby 2024.09.22. 15:09:22
Kmarcika 2024.09.22. 15:15:05
Érdekes szezon lesz ez így. Sajnálom őket valahol.
Consminor 2024.09.22. 15:22:09
rockitbaby 2024.09.22. 15:31:18
Én azért féltem kicsit a szezon elején, hogy ez a Roma versenytárs lehet, de így, hogy ekkora a káosz, egy kicsit megnyugodtam. Juric Toro-ja kellemetlen csapat volt, de ez a Roma nagyon nem arra lett összevásárolva.
Érdekes lenne, ha hirtelen visszahoznák DDR-t, közel agyfasz, ahogy tanult kolléga írta, de kicsit lépjünk hátrébb és nézzük máshonnan a dolgot. Mit kaphattak a Roma vezetői a szurkolóktól úgy, hogy az Udinese elleni meccs még nem kezdődött el, hogy a CEO inkább önként lemond. Ott azért pár csípős jellegű kommentnél többnek kellett zajlania.
rockitbaby 2024.09.22. 15:54:15
Eközben Magnanelli irányításával az U20 5 meccsen 3 győzelem, 1 döntetlen, 1 vereség, 16 lőtt és 7 kapott gól, valamint tabella 3. hely.
Nagyon úgy néz ki, Montero nem lesz megoldás edzőnek.
rockitbaby 2024.09.22. 23:00:59
rockitbaby 2024.09.23. 14:53:05
Kmarcika 2024.09.24. 07:08:43
Nem tudom emlékszel e, de Weah csatár pozícióját megjósoltam :D
Viszont Yildiz hamis kilencesként szerintem működhet. Ennek viszont feltétele lenne egy gólerős LW. Bár szerintem, ha meghúzza ezt Motta, akkor Weah fogja betölteni ezt a poziciót.
Érdekes lesz.
rockitbaby 2024.09.24. 07:16:40
Valóban meglépte, bár ez szerintem éppen nem volt jó ötlet. Weah kevés középre. De azt meg lehetett volna lépni, hogy Weah marad a szélen és Nico húzódik középre. Azonban ennek a cserének a jelentősége inkább a szerb irányába van. Erősen fogy a türelem.
Kmarcika 2024.09.24. 07:26:24
Vlahovic helyzete meg aggasztó.
Második meccsen parádésan játszott.
Empoli óta meg... semmi.
Én nagyon kedvelem. Szerintem borzasztó tehetséges. Elképesztő rúgótechnikája is van.
Viszont ha passzolni nem tanul meg, sajnos soha sem lesz top csatár.
Én drukkolok neki nagyon, viszont J David egy jó opció lenne januárban. Kár, hogy sérülékeny.
Kmarcika 2024.09.24. 07:27:58
rockitbaby 2024.09.24. 08:01:00
Vlahovicnak a legnagyobb gondja, az, hogy ő sem igazán illik Motta rendszerébe. Ő nem egy Zirkzee típusú csatár, nekünk meg egy olyasvalaki kellene.
Kmarcika 2024.09.24. 08:51:18
De ha nem változik semmi, sajnos új csatár után kell nézni.
Belegondolni is durva, hogy Kane mennyire jó lenne ebben a rendszerben.
rockitbaby 2024.09.24. 09:06:36
Nem lenne rossz amúgy, ha Yildiz beválna hamis kilencesnek, mert akkor ugye azzal egészen sok pénzt meg lehetne spórolni. A következő nyáron lesz kiadás bőven, ha a most kölcsön + opciós játékosok közül bárki is beválik - és úgy tűnik egyébként, hogy be fognak. Az pedig előre már hatalmas összeg. Kalulu 14 millió, Nico 30+ millió, Conceicao még kérdéses, de ha nem is 30 millió, 20 felett lehet majd az ára. Még ugye akkor is, ha ezeket nem egy pénzügyi év alatt kell kifizetni, komoly költségeket vállaltunk most nyáron a jövőre nézve a kölcsönökkel. Azonban ha sikerülne felépíteni Yildizt, Mbangulát, Rouhit és Savonát, akkor azzal megint csak óriási összegeket spórolhatunk magunknak.
Kmarcika 2024.09.24. 09:12:30
Nekem aki nagy kérdés még, az Douglas Luiz.
Én sokra tartom őt, de eddig nagyon gyenge volt.
Aggódom, hogy az árát túlságosan lefelé toljuk le azzal, hogy nem játszik.
Így nehéz lesz eladni, ha nem válna be.
Locatelli megérdemli eddig a játéklehetőséget. Legtöbbször él is vele.
rockitbaby 2024.09.24. 10:12:11
Kmarcika 2024.09.24. 12:59:48
De értem amit mondasz.
Milik sérüléséről van valami hír?
Utoljára azt láttam, hogy Napoli után térhet vissza. Aztán válogatott szünet. Azóta nem hallok semmit róla.
rockitbaby 2024.09.24. 13:53:38
Milik sérülése, vagyis inkább a felépülés kicsit makacskodik. Tán október elején már lesz.
Rikoo 2024.09.24. 14:07:28
Aki a leginkább tökéletes lenne a jelenlegi taktikába az Gyökeres Viktor. De valószínűleg a Sporting nem engedi el a 100 millió eurós kivásárlási ára alatt.
14 gól és 5 gólpassz, pedig a szezon még csak most kezdődött el. Mezőnyben is leginkább egy bikára hasonlít.:D
rockitbaby 2024.09.25. 09:52:10
Ez nem feltétlen azt jelenti, hogy 100+ milliókat ki tudunk dobni egy játékosra, de komolyabb fizetést már lehet ajánlani, ami akár döntő is lehwt
Joseph Toser 2024.09.25. 17:42:28
De, nekem még az fordult meg a fejemben, mint a szokásos elmebeteg fantazmagória, hogy ha mondjuk Yildiz jól muzsikál a hamis 9es pozícióban, akkor nem-e lehetne megpróbálni egy olyan eltolt csatár párost, Yildiz-Vlaho 2-sel, hogy Vlaho a feltolt csatár, Yildiz meg közvetlen mögötte, mellette. Nem a klasszikus 10es pozícióban. A 4231 nem játszik, hisz 2 csatáros taktikai hadrendre gondolok. Mögöttük, ugyanúgy ott lenne Koop és a 2 szélső.
Hátha, HA valaki Vlaho-hoz közelebb van, játszik, akkor, talán megtáltosodhat(na)?!
Így nem kell olyat "ráerőltetni" Vlaho-ra, ami láthatóan nem megy neki.
Mert itt, ebben a fantazmagóriámban, Yildiz megcsinálná azt amit Vlaho-nak(régen Zirkzee) kellene és Vlaho, tényleg, csak a góllövésre kellene koncetrálnia. Leegyszerűsítve, mint a City-ben Haaland.
rockitbaby 2024.09.25. 18:38:16
Hiába elmélkedünk mi arról, hogy a City játékához hasonló milyen lehetne és hogyan működhetne, ha Motta bár merített Peptől, de saját gondolkodásmóddal rendelkezik. Amibe egy Vlahovic féle csatár úgy néz ki, nem fér bele. Félreértés ne essék, Haaland nagyjából bármelyik csapatban fosni tudná a gólokat, így Motta játékában is, de Vlahovic már nem ilyen csatár. És egyelőre kanyarban nem mutat annyit, hogy hozzá igazítsuk a taktikát. Sokkal inkább miatta kell változtatni.
Én eddig védtem őt, miszerint egy támadóbb csapatban, egy olyan csapatban, amelyik játszik is, ő jó tud lenni, de valami nem akar működni vele. Elakadnak rajta támadások, az a kevés is, amit kidolgozunk. Ezt nem engedhetjük meg magunknak.
Joseph Toser 2024.09.26. 02:40:44
Én csak annyit szerettem volna, " szemléltetni", hogy Vlaho-nak csak " annyit kelljen csinálnia, mint Haaland-nak a Cityben. " Haaland-nak, mérkőzésenként kb 20 érintése van. És ennyiből lő gólt/gólokat.
HA-és amennyiben Vlaho is ennyivel dolgozna és nem kell(ene) Zirkzee féle dolgokat megcsinálnia, akkor, lehet, hogy .....
Ezért fantazmagóriáztam arról, hogy Yildiz-zel, párban, lehet, hogy "jobban" működne, működhetne Vlaho.
Jonathan David, nem jöhet, hisz Ti írtátok, néhány hozzászólással feljebb, hogy a NON EU-s helyek miatt nem jöhet. Vagy mégis? HA, jöhet, akkor, mondjuk David tudná azt, amit Zirkzee csinált? Vagy esetleg Gyökeres?
Megmondom őszintén, hogy egyik játékost sem láttam, még csak youtube-on sem.
rockitbaby 2024.09.26. 06:40:48
Az a baj, hogy a szerb nem elég hatékony. Nem pusztán nem termel annyi gólt, de jóval több helyzet is kell neki egy találathoz.
Azonban van egy ennél is fontosabb aspektusa a dolognak. Vlahovicnak ki kellene vennie a részét az összjátékból, de alkalmatlan rá; ezzel szemben Haalandnak nem kell résztvennie az összjátékban, de ő amúgy nagyon is alkalmas lenne erre. A norvégtól nem pattan méterekre a labda átvételkor például, hogy csak egy dolgot említsek.
Jonathan David esetében nem is a téli érkezésre gondoltam, hanem a nyáron ingyen lehetőségre.
Remélem addig nem fajulnak a dolgok, hogy már a télen be kelljen avatkozni a csatár posztba, mert az azt jelentené, hogy nem pusztán a játékos, de a csapat is besül. Az Arsenal Vlahovic iránti érdeklődéséről szóló hangok még mindig élnek, bár nem tudom, hogy Giuntoli télen mennyire menne bele adott esetben egy ilyen eladásba úgy, hogy a pótlás megtalálására sokkal kevesebb az idő. Tartom annyira inteligensnek, hogy akar és tud is tanulni a hibáiból, de télen meglepne, ha bajnokságon kívüli érkezőkben gondolkoznának.
Nagyon kényes a csatárkérdés, és el tudom képzelni, hogy amúgy nincs is erre egyértelmű válasz. Valószínűleg Mottának is mutatnia kell némi nemű hajlandóságot a változtatásra, mert lehetséges, hogy ezt pusztán játékos cserével nem lehet megoldani. A mi pénztárcánkat figyelembe véve.
rockitbaby 2024.09.26. 07:27:26
Kmarcika 2024.09.26. 09:32:28
Az egy dolog, hogy fossa a gólokat (nem is kicsit), de ezt Vlaho is megtette a fiorban.
Én reménykedek még, hogy a szerb fejlődni tud. De már nehéz védenem nekem is sajnos.
rockitbaby 2024.09.26. 10:32:08
Vlahoviccsal az a gond, hogy 14 lövésből jött össze neki a 2 gól - ebben nincs benne a büntető. A lövései 28%-a talál kaput. A sikeres passzok tekintetében konkrétan az utolsó 58%-kal. Kicsi még a merítési minta, de még pl Locatelli esetében a passz pontossága ( rövid, közép hosszú és hosszú egyaránt ) javult, addig Vlahovic nem hogy megrekedni látszik, de inkább visszafejlődött. ( csak viszonyításként, Haaland 25 lövésből 18-szor kaput talált, ebből pedig lőtt 10 gólt - nagyon más kávéház ).
Ráadásul egyes nem éppen hiteles források szerint a bérének hosszabb távra elosztásának ötletéért sem rajong. Ha jól rémlik ez calciomercato, szóval kéretik fenntartásokkal kezelni, azonban nem zörög a haraszt. Schira szerint ha Vlahovic nem válik meghatározóvá, vezéregyéniséggé, 25 gólos csatárrá, akkor a Juve a nyáron hasonlóan járhat el vele, mint Chiesával. És szerintem ez már azért intő jel.
Joseph Toser 2024.09.27. 03:55:06
--- ha tényleg így van, akkor nem igazán ízlik/tetszik neki a Motta féle játék elgondolás.
Nem értem! Ha az Allegri féle fociban szenvedett, akkor a Motta féle fociban kb lubickolnia kellene. Koop, Yildiz, Weah, D. Luiz, Nico Gonzalez, Loca, ezek mind azért vannak, lennének, hogy kiszolgálják. Csak "annyi" dolga lenne, hogy lekezeli a labdát és leosztja, majd üresbe fut és lő, vagy megcsinálja magának a helyzetet és lő. Tudom, hogy leegyszerűsítettem, de kb ennyit kellene csinálnia és... Érdekes, hogy a Fior-ban meg tudta csinálni, de egy nagyobb klubnál ez nem megy neki! Mi veszett el? Elfogyott a tehetsége? Nem olyan a közeg? Más a mérkőzés? Más a pálya? Nem zöld a fű? Lapos lett föld? Meg lenne voodoozva egy voodoo babával?
Vagy csak egyszerűen nincs versenytárs és nem úgy dolgozik? Vagy túl nagy a nyomás, hogy nincs versenytárs/magas fizetés és Ő az egyetlen bevethető csatár és kb rajta múlik, hogy lesz-e gól vagy sem és ez teljesen leblokkolja. Olyan stressz van/lesz úrrá rajta, mérkőzés közben, hogy képtelen magas szinten teljesíteni.
Néha jó lenne póknak lenni a falon, hogy hallani mit mondanak pl a pszihológusnak
vagy otthon, mikor egyedül van és magában beszélget, vagy mikor a családdal van és ott nyílik meg?! Vagy, hogy az edző, hogy próbál segíteni, hogy jól oldja meg a rábízott feladatot.
rockitbaby 2024.09.27. 08:07:12
Szerintem a Fiornál sokkal kevesebb nyomás volt rajta. Maga a csapat is más szinten van. A klub filozófia meg nagyon más. Az se sokat segít neki, hogy messze kiemelkedően ő keresi a legtöbbet a csapatnál, ami akarva akaratlanul nem is kevés nyomást helyez rá. Kb teljesen jogos elvárás, hogy a hátára vegye a csapatot és akkor is szállítsa a teljesítményt, amikor a töbniek nem tudják.
A csapat más kérdés. Bár ki kell vennie a részét a játék minden aspektusából, azért az igazán piszkos munkát elvégzik mások helyette. Így neki valóban nagyjából csak arra kell koncentrálnia, amihez papíron ért. Már nem kell neki a félpályáig visszalépkednie, ha találkozni akarna a labdával. Akkora területeket sem kell lefednie kb egymaga, mint Allegri játékában. Elég magasan játszunk ehhez. Társai is vannak hozzá. Azért a Koopmeiners, Nico Gonzalez, Yildiz hármas, kiegészülve Mbangulával, Conceicaóval, Fagiolival vagy Douglas Luizzal egy kifejezetten jól csengő névsor.
Én mindenképp azt mondanám, hogy ez leginkább fejben eldőlő dolog nála. De ha nem sikerül mihamarabb rendet tenni a kobakjában, arra rámehet a szezon nagyon könnyen.
Joseph Toser 2024.09.27. 15:38:14
Nem tud senki segíteni neki?
Nincs MEGFELELŐ pszihó-mókus a Juvénál, aki tudna neki segíteni?
A család sem tud valamiféle segítséget adni?
Egy másik csapatnál ( Arsenal, mert ügye állítólag Ők érdeklődnek), ott " jobb" pszihó-mókus van?
Vagy csak egyszerűen ez-az ami van a Juventus-nál, azt nem tudja befogadni, elfogadni, megvalósítani?
Nem szoktam készpénznek venni, ha azt írjátok egy oladalról :-) de, nem zörög a haraszt,ha a szél nem fújja. Szoktad volt mondani :-)
rockitbaby 2024.09.27. 17:23:49
Máshol is lenne hasonló nyomás, mint itt. Ne gondold, hogy az Arsenalnál nincs kényszer. Sőt, potenciálisan ott még nagyobb is, mert az elmúlt két szezonban tökéletesen bebizonyosodott, hogy egy apró hiba és a City kíméletlenül büntetett. Szerintem ott még durvább nyomás lehet, mint nálunk. Itt egyelőre nem elvárás a bajnoki cím. Ha ilyen léptékben tudunk a kereten alakítani, akkor nem sokára az lesz, de idén még nem.
Igen, én szoktam mondogatni ezeket, de egyelőre inkább maradjunk a biztosnál. Giuntoli nyilatkozta, hogy a Vlahovic szerződésének hosszabbítása ügyében még nem egyeztettek, de sor fog rá kerülni. Aztán ebbe bele lehet sokmindent magyarázni, hogy miért, de Giuntoli eleddig egy a végletekig őszinte és egyenes embernek tűnik. A friss nyilatkozata is erről árulkodik.
Joseph Toser 2024.09.28. 13:00:12
Amúgy egyértelmű, hogy az Arsenal-nál nagyobb a nyomás a játékosokon. Ott sokkal nagyobb elvárások vannak. És most, hogy Rodri egész szezonra kiesett, így most kapott egy hatalmas esélyt az Arsenal+Pool, de inkább az Arsenal, hogy bajnok lehessen.
És HA, télen el is viszik Vlaho-t, akkor en azt el sem tudom képzelni, hogy milyen terhet fognak rápakolni. De ez, szerintem nem fog megvalósulni. Nagyon max a nyáron lesz/lehet eladó Vlaho. Szerintem.
Addig meg valahogy össze kellene kalapálni Vlaho-t, minden, tekintetben, hogy ne bassza el a Juve idényét.
rockitbaby 2024.09.28. 15:44:26
Kmarcika 2024.09.28. 16:35:29
Kmarcika 2024.09.28. 17:08:46
rockitbaby 2024.09.28. 18:38:53
Kmarcika 2024.09.28. 18:57:33
Kövit max lövi más.
Joseph Toser 2024.09.28. 19:03:12
Félreértés ne essék, mert tetszik, hogy tudja bírtokolni a játékszert a Csapat, de jó lenne, ha gólokat (legalább 2-őt) lőne belőlle és kb futószallagon kellene jönni a jobbnál-jobb gólhelyzetek. De ehelyett kb 0.1XG az amit eddig összefocizott a Juve. Írom ezt úgy, hogy nem néztem meg a statokat! Valamikor mondta a kommentátor az XG-t, de nem emlékszem.
Joseph Toser 2024.09.28. 19:11:45
Joseph Toser 2024.09.28. 19:16:31
Faggoli nem fogja kiszorítani Locát?
Kalulu meg Gatti-t? Vagy ha Gatti felépül, akkor Kalulu lesz a jobb szélső védő, Cambiaso a bal szélső védő? Gatti jön vissza Bremer mellé?
Kmarcika 2024.09.28. 19:36:19
rockitbaby 2024.09.28. 19:42:50
rockitbaby 2024.09.29. 11:02:37
Kalulu formájának egyértelmű vesztese Danilo. Az eddig se volt nagyon kérdés, hogy a védőink közül ő a legkevésbé Motta kompatibilis, de az hogy Savona beválni látszik, Kalulu meg kb berobbant, azt jelentheti, hogy még annyi meccs se nagyon fog jutni neki, hogy a szerződésében lévő automatikus hosszabbítás aktiválódjon.
@Kmarcika: Nem ide kapcsolódik, de ha Kalulu tudja tartani a formáját és nem sérül le, akkor igazad lehet vele kapcsolatba. A feltételes mód még annak szól, hogy nagyon a szezon elején vagyunk, azonban ez több, mint bíztató eddig tőle.
Kmarcika 2024.09.29. 14:33:17
rockitbaby 2024.09.29. 14:54:31
Rikoo 2024.09.29. 15:13:13
A Kalulu-Gatti-Bremer trió pedig a csapat alapja hátul. Világklasszis szinten hozták le az első hónapot.
rockitbaby 2024.09.29. 15:37:34
Rikoo 2024.09.29. 18:28:27
rockitbaby 2024.09.29. 18:42:12
Nekem amúgy Mckennie továbbra is olyannak hat, mint akinek fogalma nincs arról, milyen rendezvényen van. Rohangál fel s alá, de haszna nem sok.
Az már amúgy javuló dolog, hogy Fagioli kezdi elkapni a fonalat. Még nem az igazi, de alakul. Koopmeinersnek kellene még egy kicsit szokni a csapatot, és amúgy egy nagyon jól variálható/cserélhető középpálya lesz ez.
Rikoo 2024.09.29. 18:52:13
McKennie képezné elvileg az átmenetet, Koopnak pedig Vlahovic mellett kellene lennie, mint 2. csatár.
Bár én Weston helyett megpróbálnám többet Douglas Luizt azon a poszton.
Teun nem lenne rossz, ha kihasználná a helyzeteit, mert a PSV ellen és most a Genoa ellen is Vlahovic szintű befejezései voltak.XD
Balszélre kell valakit télen igazolni, mert ott nagyon nem nézünk ki jól.
rockitbaby 2024.09.29. 20:41:15
Douglas Luiz számomra eddig hatalmas csalódás, pedig annyira nem is volt magasan a léc. A blogon olvasottak alapján én sokkal többet vártam volna tőle. De azt elismerem, hogy az átmenetet képező szerepkörre talán ő lenne a leginkább alkalmas. Mckennie homály. Akkor is, ha ez a Genoa elleni kezdő már egyértelműen a rotációnak szólt.
Azért Bergamo és Torinó között nem is kevés különbség van és ekkor ugye még a szerintem enyhén túllőtt árcédulát nem is vettük számításba. Benne is lehet egyfajta mentális gát, görcs a teljesítmény kényszer miatt.
Annyit azért mindenképp meg kell jegyezni, hogy Motta részéről azért történt némi változtatás a játékon, alkalmazkodva a tömörülő, vagy ha úgy tetszik a 3 védős csapatok ellen. Látszott, hogy másként akartunk játszani, még ha a felállásban olyan sok változtatás nem is történt.
Viszont ami biztos, hogy ez a csapat még nincs kész. És lehet, hogy ehhez nem lesz elegendő az, hogy a játékosok összecsiszolódjanak, kelleni fog személyi változás is. Annak ellenére, hogy a meccs előtti nyilatkozatban Giuntoli bevédte Vlahovicot, szerintem korántsem ennyire egyértelmű a helyzete.
Kmarcika 2024.09.30. 12:56:43
64 — Joshua Kimmich (Bayern, 29)
63 — Manuel Locatelli (Juventus, 26)
61 — Pepelu (Valencia, 26)
60 — Kirian Rodríguez (Las Palmas, 28)
57 — Kevin De Bruyne (Man City, 33)
Locatelli azért nem keveset fejlődött idén.
Divat szidni sokszor, de szerintem borzasztó hasznosan játszik és egyre jobb.
Rikoo 2024.09.30. 14:04:38
Ez volt Fagioli hőtérképe: pbs.twimg.com/media/GYrzH8LXkAAheXc?format=jpg&name=small
rockitbaby 2024.09.30. 14:38:32
Rikoo 2024.09.30. 15:03:44
Miatta és Koopmeiners miatt sem aggódok. Előbb vagy utóbb jönni fog a jó forma, október még csak most kezdődik.
Én nem láttam különösebb változtatást, ugyanúgy szenvedett a csapat a büntetőig, mint a korábbi meccseken. Semmi nem működött támadásban addig a pontig és igazából olyan nagy nyomás sem volt a Genoan.
Hát igazolni mindenképpen kell valakit télen, mert a balszélen egyelőre ott van Yildiz és lényegében ennyi. Ő meg nem annyira agilis, mint Conceicao.
Ami egyelőre úgy tűnik beválik, hogy Koopmeiners bemegy Vlahovic mellé és onnan lépked vissza.
Ezt a sértődöttséget meg nem tudom hova tenni. Locatelli a büdös életben nem fog úgy játszani, mint Fagioli vagy Douglas Luiz, más a játékstílusa.
rockitbaby 2024.09.30. 15:50:20
Nekem a brazilokkal szemben kialakult egy úgymond termeszetes ellenszenv, mert ők általában nem beválni szoktak, de cáfoljon rám.
Amúgy innen látszik, hogy ha el is olvasod, amit írok, nem értelmezed. Nem azt írtam, hogy olyan a stílusa, mint Fagiolinak. Azt írtam, hogy fejlődőképes, annak ellenére, hogy kutyázva van, milyen alkalmatlan. Még mindig van hová, de ő legalább elindult az úton. Vlahovic még meg se találta az utat. Kmarcika és én is erre gondolt. Fejlődik.
Az meg, hogy Loca más stílusú, mint Fagioli, és ugye utóbbi kezdett most, amellett, hogy a rotáció volt, szerintem direkt edzői döntés is, reagálva a 3 védős felállásra. Ha nem megy nagyon direkten, akkor hátha fog kicsit másként. Az ötlet annak ellenére amúgy jó volt, hogy látványos eredménye nem igazán volt.
Kmarcika 2024.09.30. 16:33:39
Joseph Toser 2024.09.30. 17:12:09
Én speciel azt látom, hogy Fagioli az kb a tipikus regista. Loca kb soha nem lesz regista. Loca egyre jobb védekező 6os lesz.
Szerintem Thuram/Fagioli vagy Loca/Fagioli páros egész jól működhetne a pályán. De még a Thuram/Loca páros is jó lesz, lenne.
D. Luiz-nak kell feljavulnia/teljesen beilleszkednie. Koop-ra is ugyanez vonatkozik.
Ha ez megtörténik, akkor Mekkeni-t el lehet felejteni, mint kezdő.
Akkor lesz "baj" vagy inkább "kellemes probléma" , ha igazol a Juve egy igazi bal szélső támadót. Akkor Koop/Yildiz, hogy fog egyszerre a pályán lenni? Hacsak nem Yildiz lesz a hamis 9es. Ekkor lehet Koop/Yildiz egyszerre a pályán.
rockitbaby 2024.09.30. 17:22:27
A hamis kilences, vagy ha úgy jobbam tetszik a Zirkzee tipusú kilenc és feles réme ettől még fenyegeti Vlahovicot.
Szerintem amúgy ha picit rugalmasabbak lennénk, lehetne dupla tízessel is játszani. Ehhez a széleket el kellene emgedni, amit nem tudom Motta mennyire lenne hajlandó, mert a játékanak fontos eleme ez, és az így területnyitás, de maga egy 4-3-2-1 szerintem bőven működhetne, és ember is lenne hozzá.
Joseph Toser 2024.09.30. 17:39:00
Vlaho meg szerintem kicsit el van szállva magától. Mutogat a 2 gólja után. Szerinten meg inkább kussolnia kellene és szerényen , lehajtott fejjel dolgoznia és majd ha sorozatossan/ minden mérkőzésen betalál vagy ha nem lő gólt, de gólpasszt ad, legalább 2őt, akkor mutogathat. Addig meg nem más ,mint egy átlagos, Serie-A középcsapat kezdő csatára, aki iszonyat túl van fizetve.
És igen, aki kicsit a statjai mögé néz az láthatja, hogy igenis van félni valója. Remélem, hogy a Juve stábjában vannak olyanok akik ezt meg is teszik.
Nálam nagyon elgurította azt a bizonyos gyógyszert a mostani mutogatásával. Én simán lekapnám és Yildiz-t vagy Koop-ot próbálnám ki a hamis 9es pozícióban.
De gondolom a következő BL mérkőzésen is Vlaho fog kezdeni. Szerinten az lesz az utolsó lehetősége, hogy bizonyítson.
rockitbaby 2024.09.30. 17:52:00
Vlaho kaocsán egyetértek, most pont nem mutogatni kellene. Bár azt elhiszem, hogy őt.is frusztralta a dolog. Csak nem jól reagált.
Joseph Toser 2024.10.01. 08:25:57
Mondjuk úgy az egész csapatról? Tudom, hogy iszonyat meló. Vagyis inkább csak elképzelésem van, de fogalmam az nincs :-) légyszi.
Így, elkerülhető lenne sokkminden. És ráadásúl még értenénk is azt, hogy mely játékos, mit-miért, hogy-hogyan csinál a pályán?!
Nem akarom beosztani, de mondjuk, ha naponta 1 játékost felraksz/felraknál..... Én speciel nagyon örülnék neki. Többet értenék abból ami a pályán történik.
Rikoo 2024.10.02. 18:39:42
...
Rikoo 2024.10.02. 18:41:37
Viszont így a meccs alatt tudok valamennyire írogatni vagy legalábbis a szünetben biztosan.
Joseph Toser 2024.10.02. 18:51:59
Rikoo 2024.10.02. 20:31:10
rockitbaby 2024.10.02. 20:56:18
Amúgy Milik újabb műtéten esett át, a visszatérés ideje továbbra is kérdéses. Ahogy nyit a piac, igazolni kell csatárt. Azonnal, mert ezt Vlaho nem fogja bírni egyedül.
Rikoo 2024.10.02. 21:03:29
Kmarcika 2024.10.02. 21:11:23
kidelpiero 2024.10.02. 22:11:57
Kmarcika 2024.10.02. 22:29:50
Ez mi a faszom?
Koopmeiners mellett elesik a védő a saját labában erre lefujjak.
Kmarcika 2024.10.02. 23:05:08
Rikoo 2024.10.02. 23:11:38
PGeri 2024.10.02. 23:13:06
Az utolso gol utan meg csak annyit tudtam mondani a kicsi csikora, hogy ez hulye vazze!
rockitbaby 2024.10.03. 00:51:48
@kidelpiero: ó jajj, ne, maradj és szidd itt is Vlahovicot! Meg írd le, hogy te bezzeg már mikor megmondtad.
dobor norbert 2024.10.03. 06:42:36
rockitbaby 2024.10.03. 08:33:59
Joseph Toser 2024.10.03. 10:48:53
Mekkeni "helyére" sűrgősen kell valaki. Nagyon kell(ene), hogy D. Luiz elkapja a fonalat, mert az, hogy Mekkeni nem veszi ki a részét a labda kihozatalok alkalmával, de a támadó harmadban sem tesz hozzá...... elkeserít. Lehet, hogy a Fagioli-Loca párost ki kell(ene) próbálni. Hátha....
Szerintem Kalulu nem jól helyezkedett az első bekapott gólnál. Nem varrom a nyakába, de, lehet, ha,.....
Joseph Toser 2024.10.03. 11:14:11
Egyenlőre jól működik az azonnali visszatámadás, labdavesztés után és ha átrugják a letámadást, akkor a hátsó 3/4 ember jól takarít.
Joseph Toser 2024.10.03. 11:36:59
D. Liuz milyen szerencsétlen. Beáll. Első labdaérintésből kézzel ér a labdába a saját 16-án belül. Szerencsétlen. Gondolom baja lehet, hogy nem tudja megértettni magát a többiekkel. Nyelvbéli különbség miatt. Feltételezem, hogy kb 1 szót sem tud Olasz-ul.
Joseph Toser 2024.10.03. 11:47:08
Joseph Toser 2024.10.03. 12:11:44
Nalam, Fagioli a mérkőzés embere.
Úgy néz ki, eddig, hogy vagy zéró gólt rúg/kap a Juve , döntettlen , vagy 3 gólt rúg és így nyer.
Joseph Toser 2024.10.03. 12:17:52
Közel van, lehet, de......
Az, hogy kikapott pl a Real, még nem jelent semmit. Akkor is az egyik esélyese a BL győztesének.
A "nagy" kérdés, szerintem, az lesz, hogy feladja-e az elveit Motta, majd a City ellen? Az lesz majd a legnagyobb erőpróba, tudáspróba és, hogy valójában hol is jár a Juve?!
Kmarcika 2024.10.03. 12:30:48
Nagyon röviden.
DiGre hibázott, üsse kő. Perin kiváló helyettes.
Kalulunak nagyon örülök. Egyrészt, hogy igazam lett vele kapcsolatban :D, másrészt meg elképesztően játszott.
Gatti és Savona is jó volt.
Nem írok mindenkiről, viszont fu, Fagioli gyakorlatilag Pirlo volt.
És ami érdekes, hogy jelenleg a legjobb kp szerintem Fagioli, Locatelli és Koopmeiners.
D Luizt sajnálom. Tőle sokat vártam. Van még idő, de nem túl bíztató az eddigi játéka.
rockitbaby 2024.10.03. 14:23:52
Joseph Toser 2024.10.03. 15:28:45
Igyekszem a földön maradni és reálissan látni, nézni a Juventus-t.
Igen, igazad lehet, hogy majd amikor a továbbjutásnál számolgatják a pontokat ez a 3 pont nagyon sokat érhet.
Joseph Toser 2024.10.03. 15:30:57
rockitbaby 2024.10.03. 15:51:21
Rikoo 2024.10.03. 18:02:20
Joseph Toser 2024.10.03. 18:13:44
Nem OK, de OK! Lépjünk túl rajta és nézzük meg ki/kik léphetnek a "helyére". Nyilván a keretből pótolni senki nem tudja.
Gatti-Kalulu páros, gondolom, innentől kezdve a kezdő.
Elvileg Cabal/Danilo tud belső védőt is játszani. Bár az igaz, hogy HA Danilo fog játszani, akkor ott bajok lehetnek. Láttuk a PSV elleni BL mérkőzésen. Danilo-ról kapta a Juve azt a gólt.
Cabal, milyen színten tud belső védőt játszani?
Most milyen jó volna Rugani!! Tudom, ezen is kár rágódni!
Télen nem csak csatár kell, hanem valami brutál belső védő. DE, ki?
Rikoo 2024.10.03. 18:19:21
Ha bal lábas belső védőt keresünk, akkor Boscagli. 2025-ben lejár a szerződése és a holland bajnokság legjobb hátvédje jelenleg.
rockitbaby 2024.10.03. 18:41:33
Én amúgy lehet elgondolkoznék azon, hogy melyik középpályásunk tud védőt is játszani testfelépítés alapján, és visszahívnám Mirettit. A szükség törvényt bont.
Kmarcika 2024.10.03. 20:07:17
De ha úgy érted, hogy McK játszana RB t adott esetben, Danilo csak cbt, akkor már lenne benne logika.
Ennek ellenére én egy Cacerest hoznék télen :D
Viccet félretéve.
Jó lenne elhozni valakit fillérekért.
Nagyon random név: Mattia Viti
De valaki CB-t muszáj lenne hozni szerintem.
Kmarcika 2024.10.03. 20:09:55
Vele az a baj, hogy nagyon sérülékeny. Viszont egy baromi jó játékos még mindig.
Őt csak és kizárólag alacsony fizuval hoznám, de mellette egy next gen játékost is felhoznék.
A sérülékenysége miatt.
rockitbaby 2024.10.03. 20:32:44
Joseph Toser 2024.10.03. 20:42:18
Nem tudom, hogy Motta, hogy gondolkodik, de szerintem, ahogy eddig volt Cabal-Rouhi lesz a bal szélső védő.
Cambiaso-Savona meg a jobbon fog szerepelni.
Danilo-Gatti-Kalulu meg középen.
HACSAK, Cabal nem fog jobban teljesíteni középen, akkor Danilo lehet a szélső védő, ahogy Te is írtad, gondolod.
Next Gen-es fiatal-al nem is gondoltam, hisz, a télen tuti kezdő, de legalább kezdő szintű belső védő kell. Szerintem.
Én, nem bízom Danilo-ban. Már nagyon nem.
Cabal-t meg még soha nem láttam középen játszani. És megvallom őszintén, hogy nem nézek ki belőle egy Gatti vagy Kalulu féle megtáltosodást. Testalkatra sem egy erős, oszlop. Szerintem nem tud megfogni még egy Duván Zapatát sem. Szóval.... Nálam Cabal sem az "életbiztosítások" közé tartozik.
Kp-ról kit tennél, próbálnál ki a belső védő poziban? McKennie? Ő játszott a Schalkéban belső védőt, IS.
@Rikoo: én inkább belső védőt igazolnék. Az előbb felsorolt "problémáim" miatt.
Hát, ha tényleg "annyira" jó az a Boscagli, akkor lehet érdemes lenne beszélni vele?!
rockitbaby 2024.10.03. 21:11:16
Több opció is lehetséges egyébként a védelemre. Az se lehetetlen, hogy Savona belső védő legyen, mert tud, és akkor a szélre felhozni valakit a helyére. Savio, Turco, Mulazzi, mint valójában jobb szélső védő, vagy Comenencia, mint inkább wingback és kicsit képezni kell.
Cabal a teljes felkészülést a védelem közepén töltötte, a meccsekkel együtt. Kicsit Calafiori stílus, de azért még dolgozni kellene rajta. Ez is lehet opció, de akkor mindenképp a védelem széleire kell hozni és nem is egy játékost.
Én Mckennie középpályás szerepéről sem vagyok teljes mértékben meggyőződve, a védelembe főleg nem. Testalkat miatt Thuram pl. Rengeteget veszítene a középpályánk, de inkább egy ilyen megoldás, mint egy jó igazi, istenes pánik igazolás.
Rikoo 2024.10.03. 22:45:31
De érdekes a középpálya helyzete. Egyelőre úgy néz ki, hogy Koopmeiners alternatívája Yildiz, Weston és Douglas ugyanazért a posztért versenyzik, miközben a védelem előtti posztra hárman is vannak.
MdewC 2024.10.03. 23:39:31
Thuram milyen lenne Bremer helyen CB-ben?
Sztem… egy meccsen simán megnézném.
Vélemény?
Rikoo 2024.10.03. 23:43:49
Inkább a probléma az, hogy így aktiválódhat Danilo szerződésében a megújulási opció.
MdewC 2024.10.03. 23:54:34
Viszont nem válaszoltál rendesen, pedig a te véleményed különösen érdekelne, hogy egyébként alkalmas lenne erre a feladatra?
Rikoo 2024.10.03. 23:59:21
Csak akkor szabad Thuramnak vagy Locatellinek a védelem közepén játszania, ha tényleg nincs más megoldás.
PGeri 2024.10.04. 12:38:09
rockitbaby 2024.10.04. 12:41:30
kidelpiero 2024.10.04. 12:51:25
Joseph Toser 2024.10.04. 13:29:10
rockitbaby 2024.10.04. 13:39:07
Joseph Toser 2024.10.04. 14:00:25
--Na látod! Ezért is kértelek, hogy ha tudsz, akkor írj játékos profil elemzéseket. Te jobban, máshogy látod. De mivel mondtad, hogy nincs időd.... nem szemrehányásként szántam, csak megjegyeztem, hogy ha tudnánk, hogy ki-milyen tipusú/tudású játékos, akkor valszeg, én, nem írnék esetleg sokszor baromságot.
Szóval, azt mondod, hogy Weston kb tökéletes?
Más! Ha arrol volna szó, akkor Te is Thuram-ot vagy Locát tennéd be védelem közepébe? Miért? Értem, hogy ott nem tudnak/tudnának 100%-ot teljesíteni, de csak valahogy elboldogulnának. De mégis miért?
Írtad még, hogy a védelem előtti posztra van 3 játékos. Loca-Thuram-Fagioli.
Te kit tennél az állandó kezdőbe és kit raknál az állandó párjának? Miért?
Koop alternatívája, Yildiz. Ezt is írtad! Ha jön egy vérbeli bal szélső támadó, már ha jön, akkor Koop vagy Yildiz lenne Nálad a kezdő 10es?
rockitbaby 2024.10.04. 18:25:45
rockitbaby 2024.10.04. 19:37:02
Joseph Toser 2024.10.04. 21:56:19
Pogba meg ha tényleg így lesz/van, akkor nagy mázlija lesz/van.
Mennyi van még a szerződéséből?
Mikortól állhat, teljes valójában, Motta rendelkezésére?
Az az idő elég lesz-e, hogy érdemben hasznára legyen a csapatnak?
rockitbaby 2024.10.05. 07:13:16
Pogba esetében nem is a mikor a kérdéses igazából. 2025 januárban edzésbe állhat, és márciusban hivatalosan is pályára léphet. Ha és amennyiben ugye ez a csökkentés megtörténik, mert egyelőre ez sem hivatalos. A nagy kérdés, hogy a valós szerződése szerint 8+2 milliót kereső 32 éves játékos mennyire illik a most nyáron elindított projektbe. Ha tippelnem kellene, sehogy. És egyes hírek szerint a fellebbezés eredményétől függetlenül a vezetőség terveiben továbbra sem szerepel, így a szerződésének felbontása továbbra is terítéken lehet.
Sportszakmai szempontból sem gondolnám, hogy a fizikailag kb roncs Pogba vissza tudna térni olyan szintre, hogy Motta elgondolkozzon azon, hogy visszaintegrálja őt. Főleg, hogy megvannak az emberei. Thuram és Loca a védekezésbe, Fagioli és Douglas Luiz Mckennie-vel kiegészülve inkább a támadáshoz, továbbá ott van még Koopmeiners és Yildiz is. Ha csak Pogba nem megy bele valami egészen drasztikus fizetéscsökkentésbe, én ebben a csapatban nem igazán látom a helyét.
rockitbaby 2024.10.05. 08:51:57
rockitbaby 2024.10.05. 10:51:16
Joseph Toser 2024.10.05. 12:44:45
Pogba. Ha igyis-úgyis elkaszálják, mindegy az időintervallum, akkor mire vár a Klub?
Minek fizet egy olyan játékost, akit eladni nem fog tudni. Nagy kérdés, ahogy fejtegetted, hogy Motta, egyáltalán, akarná-e a fizucsökkentést? Bele illik-e Motta elképzeléseibe?
Vajon, mennyire van rottyon, fizikailag?
Ezek olyan kérdések, amiket csak bent látnak. Mi meg jókat elmélkedünk rajta. Azért jó volna, ha a Klub vagy Pogba tenne ki olyan posztokat, ahol Pogba dolgozik mint állat. Mert, akkor arról lehetne elmélkedni, hogy Pogba be akar kerülni Motta elképzeléseibe.
Azt viszont nem igazán gondolom, hogy a fizucsökkentésbe bele menne Pogba, HA kell a MottaBall-ba. Csunya ez, de szerintem nincs annyira rászorulva, hogy kitartson egy olyan fizetés mellett, amit még az elején aláírtak. Hisz nem dolgozott meg érte. Csak a Klub orvosait dolgoztatta, kb feleslegessen. De tudom, hogy leírták, aláírták a Klub kötelességet vállalt. Mondjuk ilyenkor jó volna tudni, minden, betűjét a Pogba szerződésnek.
Ha, Loca megy be, végső/vész megoldásnak a védelem közepébe, akkor D. Luiz készen áll(hat)?! Nagyon kellene, annak ellenére, hogy Weston, @Rikoo szerint, igen jól muzsikál. Tudom.... Gazetta! Kezeljük egyenlőre csak pletyka szinten?!
rockitbaby 2024.10.05. 13:15:08
Ha a nyáron olyan játékosok, mint Szczesny, Alex Sandro, Rabiot nem maradhattak a bérük miatt lényegében, vagy most Danilo azért nem játsizk, hogy az automatikus hosszabbítás életbe ne lépjen, az marha rosszul venné ki magát, ha Pogbát reaktiválnák. Olyan játékos nem került vissza a projektbe, aki ténylegesen kikerült. Mckennie nem került ki, csak a hosszabbítással voltak gondok. Chiesa kikerült, és láttuk, hogy mindegy hogyan, a lényeg az volt, hogy menjen.
Én örültem Pogba visszatérésének, mert láttam benne fantáziát. Na nem ezzel a bérrel és 4 éves szerződéssel, de magában az ötletben volt logika. Viszont abban sem vagyok teljes mértékben biztos, hogy a mostani öltözőre jó hatással lenne. Én azt látom, hogy a nyáron nagyon kényesen ügyeltek arra, hogy lehetőleg minden problémás egyén távozzon.
A Gazzetta nem tért ki rá, hogy ez Motta részéről vészmegoldás lenne-e, de mivel azzal a sérüléssel, amivel Bremer kiesett, átlagban a Juve játékosok majd egy évvel később térnek vissza, én úgy gondolom, hogy ez a sérülés olyan előre nem kalkulált kiadást jelentene a klubnak, amit lehet nem akarnak kifizetni, mert másik csapatrészbe szánják. Így lehet, hogy Locatelli visszább húzása nem vészmegoldás lesz, hanem kb az A terv. Szerintem amúgy annyira nem lenne rossz a Kalulu - Gatti - Locatelli - Cambiaso védelem, előttük Thuram - Fagioli párossal. Itt már viszont könnyen a személyes ellentét beszél belőlem, de inkább nézem Locatellit a védelemben, mint Danilót.
Ne becsüld le a Gazzettát, mert a nyáron igen sok dologban jól értesültek voltak annak ellenére, hogy milánói lap. Nem biztos, hogy ez a teória már igazolást nyer vasárnap a Cagliari ellen, mert a BL meccs miatt a sérülések nélkül is rotált volna Motta - de így ugye pl Conceicao kezdése nem opcionális.
rockitbaby 2024.10.05. 16:16:25
Joseph Toser 2024.10.05. 16:20:05
Én, addig nem mondanék vélemény Loca belső védő mivoltáról, mig nem láttam ott játszani. Többször is. Danilo már nem való belső védőnek, szerintem. Szélsőnek is max csere. Szerintem Danilo elindult a lefele vezető úton.
Pogba jó lehetett volna, ha nem bassza el a térd sérülésével és annak kezelésével/nem kezelésével. Allegri Juventusa is más lett volna ha Pogba-Fagioli elérhető. És szerintem pont elég is lett volna/van a Pogba szerződés csak ügye kurva magas bérrel lett leigazolva. Amúgy én is "örültem", hogy Pogba visszatér és ha minden jól ment volna, akkor akár a Juventus-ból vonult volna vissza. De hát sok a "ha/volna".
Nálam azzal, hogy az alternatív kezelést vállasztotta, ott elveszett minden bizalom és hit, hogy Pogba valaha is újra Juve mezben fog varázsolni.
rockitbaby 2024.10.05. 16:26:51
rockitbaby 2024.10.06. 12:05:55
Én nem tudom, milyen állapotban lehet Douglas Luiz, mind fizikailag, mind fejben, de azért ez most már több, mint elgondolkodtató, hogy a Cagliari ellen sincs a kezdőben.
Kmarcika 2024.10.06. 13:04:07
rockitbaby 2024.10.06. 13:23:29
Kmarcika 2024.10.06. 13:37:56
rockitbaby 2024.10.06. 13:44:51
Rikoo 2024.10.06. 14:12:04
rockitbaby 2024.10.06. 14:18:54
Kmarcika 2024.10.06. 14:24:02
Amúgy meg be kellett volna lőni a helyzeteket...
rockitbaby 2024.10.06. 14:35:44
Joseph Toser 2024.10.06. 20:54:39
rockitbaby 2024.10.06. 21:14:00
Rikoo 2024.10.06. 22:09:55
Bremer miatt védőt is igazolni kell sajnos, Milik meg gyakorlatilag itt sincs.
Joseph Toser 2024.10.07. 03:50:15
Hogy lehetett volna elhozni Calafiorit a D. Luiz "pénzből"? Mert szerintem vagyis én nem emlékszem, hogy játékos csere terítéken lett volna Calafiori kapcsán?! DE cáfolj meg. Mert ügye Ti írtátok a cikkeket és túrtátok a külföldi hír oldalakat!
Én úgy emlékszem, hogy Calafiori-ért csak pénzt volt hajlandó elfogadni a Bolgona. D. Luiz-ért meg ügye ment a játékos csere+pénz mahináció. Így szerintem nem is volt meg a pénz Calafiori-ra. Sokat kellett volna rá várni. Lehet, hogy Calafiori csak úgy érkezhetett volna, mint érkezett Koopmeiners. Az utolsó-utáni pillanatban. De ,lehet, hogy akkor már az Arsenal bőven a képben volt. Így, mondjuk úgy, hogy elengedte a Juve Calafiori-t. A belső kp-ra meg mindenképp akartak egy minőségibb játékost, mint mondjuk Miretti. Így lett D. Luiz előbb vagy inkább Calafiori helyett. Szerintem.
rockitbaby 2024.10.07. 07:05:02
rockitbaby 2024.10.07. 07:13:34
Aztán kár lenne a szélek gondjait lekorlátozni a bal oldalra, mert a jobbon sem rózsás a helyzet. Nico lejátszik 2-3 meccset és kihagy 2-3 hetet. Conceicao már a második piros lapját szedte össze, pedig játékpercekben ő is gyengén áll. Weah egy félidőt játszott, azóta se nagyon. Aztán a válogatott szünet után lehet Mottának vakarni a buksiját, hogy mégis ki a fene szerepeljen jobb szélen, mert Bremer kiesésével a védelem is lyukas.
Milik ha így folytatja, télen sem fog kelleni senkinek, mert idős és sérült. A legjobb forgatókönyv. Grátisznak Pogba szerződésének felbontásához is ki kell fizetni valamennyi pénzt - még ha rajta egyelőre kvázi spórolt a klub a minimál bérrel.
Igen, kellene igazolni, de egyrészt mi nem igazán vagyunk virtuózok a téli mercatók során, másrészt a nyári kiköltekezés után erősen kérdéses mennyink lesz költeni, ugyanis nem egy helyen van probléma. És ugye a Douglas Luiz gondot még csak nem is érintettük.
rockitbaby 2024.10.07. 10:51:04
@Rikoo: Pogba ügye ha okosan csinálják, akkor bárminemű további eurócent kifizetése nélkül megoldódhat. Ugye a büntetését nem eltörlik a hírek szerint, hanem csökkentik az eltiltását, tehát az alapvető ítélet, miszerint megbukott a doppingteszten, még ennek ellenére áll. Így ellenben a klub szerződésszegésre hivatkozva fel tudja bontani a szerződését, és még csak kompenzációs díjat sem kell fizetnie. A hírek szerint tán Pogba is hajlik erre, mert úgy érzi egy új kezdetre lenne szüksége ahhoz, hogy kicsit kiegyenesítse a karrierjét.
Kmarcika 2024.10.07. 13:22:17
Nem tudhattuk előre, hogy ennyire szr lesz sajnos.
De ez az összes átigazolásra érvényes.
Vannak érdekes cikkek, hogy mennyi mindennek kell klappolnia ahoz, hogy egy igazolás működjön.
Én még bízom benne, hogy összekapja magát. Legalább annyira, hogy 0-ra ki tudjunk jönni egy esetleges eladással.
rockitbaby 2024.10.07. 14:17:44
És a legnagyobb gond nem is azzal van, hogy hibázik. Ez Mottánál nem főbenjáró bűn, mert hibázni csak az tud, aki csinál is valamit - hogy klasszikust idézzek. Azonban a brazilon amikor pályára lép, én leginkább azt látom, hogy ő nem igazán akar itt lenni. Azt a fajta tüzet, ami a többiekben ezer fokon ég, nála kanyarban nem látni. Én nem tudom, azzal van-e baja, hogy igazából ő nem is akart idejönni, de csak mi léptünk érdemben, vagy hogy nem erre számított, bár mindegy is. Eddig egyáltalán nem meglepő az, hogy elvétve játszik.
rockitbaby 2024.10.07. 14:22:09
Indulhat a tárgyalás a szerződésének felbontása érdekében.
Kmarcika 2024.10.07. 17:12:39
Pl Conceicao felszántja a pályát elől és hátul is.(néha túlságosan is)
Hatalmas a kontraszt.
De Savona is, aki most került fel, sokkal kiegyensúlyozottabb és magabiztosabb a hibái ellenére is.
rockitbaby 2024.10.07. 17:37:29
Ha én tudnám magamról, hogy annál, amit mutatok, sokkal, de sokkal többre lennék képes, engem rohadtul idegesítene, hogy Locatelli, Fagioli vagy Mckennie előttem van a sorban. Mikor tudom, hogy képességek terén jobb vagyok náluk. Még ha amúgy játékstílusra különbözőek is lennénk. Engem űzne az a bizonyítási vágy, hogy ezt megmutassam a pályán is.
A vasárnapi meccset kár lenne az ő nyakába varrni, szűklátókörűségre utalna és csak arra lenne jó, hogy a valós problémát elfedjük vele. De ettől függetlenül Mottánál nagyon sokat számít az, hogy valaki küzd és hogyan áll a dolgokhoz. Az emlékeimbe égett a Lipcse elleni fordításnál, ahogy rohant ki az edzőhöz a kicsi, és Motta is kb önkívületi állapotban volt.
Rikoo 2024.10.07. 20:30:52
Weston ünneplése mindent elárul, arról hogy mekkora melót beletesz a meccsekbe.
Rikoo 2024.10.07. 20:39:21
Egyelőre Yildiz sem tesz semmi különöset hozzá. 9 meccsen 1 gól és 2 gólpassz.
Minden teher Vlahovic nyakán van, neki kellene az egész csapatot húzni támadásban, mert mindenki más képtelen felnőni a feladathoz. Aztán pedig az ostor is rajta csattan, ha hibázik.
"Conceicao már a második piros lapját szedte össze"
Mikor szerezte az elsőt?
Gondolom Cambiaso játszik majd megint ott, ha nem lesz Weah. Legalább Cabal is újra szerephez juthat.
Teljesen mindegy, hogy Milikkel mi lesz, valakit igazolni kell télen. Nem szólhat az egész szezon arról, hogy Vlahovicnak éppen milyen napja van. Mert konkrétan 1,5 hónapja ezen múlik az összes meccs.
Biztosan van még keret, Todibot is kötelező opciózni akartuk és 2x annyi lett volna, mint Kalulu. Ráadásul még csatárt és Sanchot is akart igazolni Giuntoli.
rockitbaby 2024.10.07. 22:55:48
A BL-ben nem őt állították ki a Lipcse ellen? Conceicaót.
Nem is azt mondtam, hogy nem kell csatárt venni, hanem azt, hogy megannyi probléma akad még, és mindre nem biztos, hogy lesz keret.
Nyilván Cambiaso lesz a szélen, de neki se ártana amúgy egy kis pihentetés. Ő is sokat játszik. A Lazio ellen nagyon nem jött jól, hogy Nico sérült Conceicao meg eltiltott, mert kb nincs variációs lehetőség. És még amúgy a szezon nagyon elején vagyunk, de hullunk elfelé, ki kisebb, ki hosszabb időre. Ez így nem lesz jó.
Nyilván van teher Vlahovicon, ezt nem kétlem, de ettől még 6 méterről illik legalább kaput találni. Pont az ilyen miatt van megtalálva. De a körülményeket is figyelembe véve ha így folytatja, nyáron nem mögé fognak csatárt keresni.
rockitbaby 2024.10.08. 16:20:41
Joseph Toser 2024.10.08. 17:01:44
De ha "ennyi" pénzt fizetett a Klub a Villának, akkor azt a pénzt simán lehetett volna Calafiori-ba forgatni. Így a 2 játékos meg mehetett volna máshova, vagy valamelyik akár maradhatott volna, is. Ahogy írtad.
Akkor maradhatott volna Miretti, vagy Yildiz nem bal szélre van kikényszerítve. De már mindegy, IS!
Reménykedjünk, hogy D. Luiz beilleszkedik és magáénak fogja érezni a dolgokat.
Pogba meg akkor mehet Isten Hírével! Én, lehet, hogy tennék 1 próbát a bérét kb 3 millára lecsökkenteni és így cserének egy darabig játszatni. Minden attól függne, hogy mennyire van "jó" állapotban és mennyire fekszik neki a Motta által elképzelt foci?!
Ha kb minden klappol és a drasztikus fizucsökkentésbe is belemegy, akkor még lehet(ne) esély, hogy némi apróért el is lehet(ne) adni?!
@Rikoo: "Minden teher Vlahovic nyakán van, neki kellene az egész csapatot húzni támadásban, mert mindenki más képtelen felnőni a feladathoz. Aztán pedig az ostor is rajta csattan, ha hibázik."
--- lehet, hogy minden teher Vlaho-t nyomja, támadásban, DE eddig nagyon Ő sem nőtt fel a feladathoz, hogy húzza a csapatot.
Nem akkor lesz húzó ember, ha minden 3. mérkőzésen lő 2-3 gólt és mutogat, hanem akkor, mikor MINDEN mérkőzésen betalál. Ekkor lenne joga mutogatni!
És igaza, lehet, @rockitbaby - nek, hogy ha így folytatja Vlaho, akkor elé fognak csatárt igazolni.
Se, Conceiçao, se Nico Gonzalez, se Koop, se Bremer. Weah, talán, bevethető?!
Ez így izgalmas lesz. Bal szélre senki. Jobb szélre sincs senki. Vagy ha Yildiz-zel a bal szélen számolunk, akkor meg a 10es üres!
Érdekes lesz.
Felix Afena Gyan! Ő annak a bizonyos Gyan-nak a fia? Milyen tipusú csatár? Jó? Erős? Bízom benne, hogy nem az a tipikus target man csatár?! Hanem jó kis mozgós, agilis, gyors, összjátékban erős támadó?
rockitbaby 2024.10.08. 17:34:34
De elkanyarodtam. 160 percet játszott kb, és azt sem egyben. Erősen kétlem, hogy olyan állapotban lenne, hogy érdemes lenne fontolóra venni a megtartását. Azt, meg végképp nem látom, hogy belemenne drasztikus fizetéscsökkentésbe. Arra nem volt hajlandó, hogy első évében lemondjon a szerződésében szereplő bónuszokról, úgy, hogy a pályán semmit nem segített a csapatnak.
Én nem látom azt, hogy lenne számára visszaút.
Egyelőre nem feltétlen temetném Douglas Luizt, mert még össze is szedheti magát, de most úgy tűnik, hogy okosabban is elkölthettük volna azt a pénzt. Ettől függetlenül azért a nyári igazolásainkkal eddig jól állunk, kb rajta kívül mindenki beválni látszik.
Rikoo 2024.10.08. 21:40:44
rockitbaby 2024.10.08. 22:33:15
Rikoo 2024.10.08. 23:04:03
Egyébként Di Gregorio-t állították ki, "kezezés" miatt..
@Joseph Toser: A hazai meccseken vannak problémái. Lehet, hogy a közönség miatt érez nagy nyomást vagy igazából fogalmam sincs. Idegenben 4 meccsen 6 gólt lőtt és felszabadultan játszott.
rockitbaby 2024.10.08. 23:54:48
Itt az a baj, hogy konkrétan semmilyen cseréje nincs, és ez nem csak meccsek közben okoz gondot, mert nem lehet érdemben belecserélni, hanem az is probléma, ha ő kiesik valamiért. Sőt, akkor lennénk csak úgy igazán bajban.
Viszont télen, ha csatárt akarunk igazolni, azt most már végképp ligán belül szabad megtenni. Arra a szezon felénél már nem lesz időnk, hogy kivárjuk, míg másik bajnokságból érkező játékos megszokja az olasz közeget.
rockitbaby 2024.10.09. 00:01:44
A szezonunk eredményesség tekintetében attól függ, hogy Vlahovic mennyire tud fejlődni abban, hogy mennyi helyzet kell neki egy gólhoz, valamint attól, hogy Koopmeiners mikor kezd el megközelítőleg olyan eredményesen játszani, mint Bergamóban.
rockitbaby 2024.10.10. 05:53:43
Mindeközben Skriniar neve is felmerült januárra, mint lehetséges Bremer pótlás, lévén elégedetlen a párizsi játéklehetőséggel.
Továbbá tán egyes hírek szerint Motta a képességei ellenére kifejezetten elégedetlen Douglas Luiz hozzáállásával, mentalitásával, és az is benne lehet a pakliban, hogy ideje korán megválhatunk tőle. Minimalizálva a veszteséget. Bár ez erős pletyka.
Joseph Toser 2024.10.10. 17:27:11
Skriniar egy egész jó gondolat. De, talán, az szólhat ellene, hogy nem biztos, hogy a 4 védős rendszerben is annyira jó lesz, mint az 3 védős rendszerben?!
rockitbaby 2024.10.10. 18:31:09
De vannak olyan hírek is, hogy lehet nem is fog védő érkezni, Motta bizonyítani akar és meg akarja oldani a helyzetet Danilóval, Caballal és Savonával. A kezdő természetesen a Gatti - Kalulu páros lenne, de ez szerintem a két játékos formájából adódóan nem is kérdés.
Joseph Toser 2024.10.11. 03:02:18
Nem ismerem a játék stílusát. Nem tudom,hogy mennyire rossz vagy épp jó lábbal és, hogy mennyire fizikális. Gondolok itt az 1vs1 elleni párharcokra és a szoros emberfogásra.
A fizu: megnéztem a www.capology.com oldalon, hogy mennyi a heti fizuja. Ha jól olvastam és megbízható az oldal, akkor 384 ezer euro/hét. Ez brutál sok. Ezt nem fogja a Juve kifizetni.
Csak viszonyítási alapként: a Juventus-ban a legjobban fizetett Vlaho, aki 427 ezer euro/hét. A következő Bremer 178 ezer euro/hét.
Az öreg Pinsoglio 10 ezer euro/hét.
Szerintem így Ő nem igazán fog tényleg szóba kerülni.
Hát, Motta, ha tényleg bizonyítani akar, akkor igykezenek olyan edzéseket,, erősítéseket csinálni, tartani, hogy ne sérüljenek meg a játékosok. Főleg az izomsérülések kerüljék el a játékosokat.
Én, Danilo-t már nem igazán engedném a keret közelébe. Inkább Cabal, Savona és ha nagyon házon belül kell a megoldás, akkor az NG-ből valamelyik, ígéretes fiatalt hoznám fel. Persze ha minden kötél szakad, akkor igazolni valakit. Nyilván nem "pánik" igazolást. Feltételezem van a megfigyelőknek bőséges névsoruk, hogy lehessen válogatni?!
rockitbaby 2024.10.11. 12:25:02
Én azt gondolom, hogy az a megoldás lenne gazdaságilag a legjobb, amit még Rikoo írt valamikor, hogy amúgy Djalo módjára a 20025 nyarán lejáró szerződésű védők közül szemezgetni korábban, nyomott áron.
Joseph Toser 2024.10.12. 13:45:10
Igen! Ezért is írtam, hogy gondolom a Juve játékos megfigyelőinek, tuti, hogy van egy olyan füzete, ami tele van potenciális célpontokkal. Lehet, hogy Skriniar is szerepel ezen a listán?!
Van valami izgalmas hír?
Rikoo 2024.10.12. 17:13:22
rockitbaby 2024.10.12. 19:36:07
Albanese szerint Giuntoli listáján két csatár szerepel januárra, Lorenzo Lucca az Udineséből és Daniele Maldini a Monzából. Fura lenne Juve mezben látni egy Maldinit :D
Joseph Toser 2024.10.14. 01:41:15
Nem tudom, hogy Lorenzo Lucca vagy épp Daniele Maldini, mekkora erősítést jelentene, kb azonnal? Gondolom nem Vlaho elé, hanem mögé gondolkodnak?!
@Rikoo: e két játékos között van 6 év korkülönbség, Boscagli javára. Boscagli 26 éves, Hato 18 éves. Nincs kicsit "megkésve" Boscagli a "berobbanással" ? Nem mintha ismerném a 2 két játékost. Nem néztem videókat róluk. Csak kicsit fura a mostani trendhez képest, hogy egy 26 éves játékos, esetleg most robban be a köztudatba.
rockitbaby 2024.10.14. 08:37:56
Másrészről Lucca és Maldini nem azonos poszton szerepelnek. Lucca az a klasszikus csatár, kilences, ő lehetne egy az egyben a szerb alternatívája. Azonban Maldini a Monzában általában Pessina mellett a dupla 10-es poszton szerepel és ő inkább támadó középpályás, mint hagyományos értelemben vett csatár. De ha meg azt nézzük, hogy a Bolognában mit játszott Zirkzee, akkor ahhoz meg talán pont Maldini lenne a legközelebb. Most a minőséggel ne foglalkozzunk, csak simán a posztokat/szerepköröket nézzük.
A védelem kérdése azonban már egészen más. Szerintem nyáron alapvető hiba volt hagyni Calafiorit Londonba igazolni, én Douglas Luiz helyett biztosan őt hoztam volna. De így utólag Hermoso kihagyása is komoly hibának róható fel. Azonban a legfőbb gond, hogy télen nem tudom, hogy mekkora mozgásterünk, merítési lehetőségünk lesz védők terén. Azt erősen kétlem, hogy bármelyik általunk kölcsönbe kiebrudalt védő szívesen visszatérne padozni, viszont a kényszerű helyzetünk ellenben az eladó csapatokat biztosan arra fogja ösztökélni, hogy drágábban adják a játékosukat. Talán egyébként Skriniar lehetne a legjobb opció, ha a PSG belemenne a kölcsönbe és a beszállnának a bérébe. Mert maga a játékos nyakamat teszem rá, hogy elégedetlen és váltani szeretne.
Kmarcika 2024.10.14. 10:37:41
Kiegészítő embernek jött volna, de a fizetése azért nem alacsony.
Emellett szerintem Motta játékába sem illeszkedik annyira jól, hogy megérje.
Télen meg jobban örülnék én valaki fiatalnak.
Csatár kérdésben egyetértünk. Hozni kellett volna valakit cserének.
Bár fene gondolta volna, hogy Milik sérülése ennyire elhúzódik.
rockitbaby 2024.10.14. 12:07:05
Hermoso akkor a legjobb, amikor előre felé kell játszani. Inkább támadásban erősebb, ami bár Mottánál nem annyira jó, viszont alapvetően edzői elvárás, hogy a védők is segítsék a támadásokat. Arról nem beszélve, hogy Rómában 3,5 millió eurós bére van, ennyit nekünk is megért volna 2+1 éves konstrukcióval. Azt meg már csak félve említem meg, hogy azóta nem tudtuk érdemben megoldani a bal lábas belső védő posztot, mikor Sarri idényében elszállt Chiellini térde. Azóta számtalan belső védőt égettünk el, felsorolni is durva lenne, de mind jobb lábas. Nem állítom, hogy egy jobb lábas ne tudna boldogulni a bal oldalon, de nagyon máshogy jön ki a lépés - akár szó szerint is - ellentétes oldalon.
Bremer sérülésével olyan játékos kell, aki ott és akkor, azonnal erősítés lesz, nem olyan, aki majd egyszer talán. Azt a hibát, mint idén januárban Alcarazzal és Djalóval, azt most nem engedhetjük meg magunknak. Kompromisszumot kell kötni, mert az nem fog beleférni, hogy hónapokkal később legyen csak használható, arra rámehet a szezonunk.
Engem nem túlzottan érdekel, ha egyébként nem belső védő érkezik, hanem egy érdemleges szélső védő, hogy akár Savona, akár Cabal beljebb húzódhasson. De olyan megoldás legyen, akinek nem kellenek hosszú hetek, míg megszokja a bajnokságot, mert a saját búrünkön tapasztalhatjuk, hogy micsoda akadály ez - lásd Douglas Luiz.
Az se zavarna, ha Motta feltérképezné Magnanelli alatt egészen remeklő U-20-as csapatot és ha talál arra érdemest, akkor kihagyni a Next Gent és megnézni, használható-e.
Kmarcika 2024.10.14. 12:16:35
Rikoo 2024.10.14. 20:36:55
Ha feltörekvő játékost akarna Giuntoli igazolni, akkor pedig le akarnák húzni a klubot, mint a Bologna tette Calafiorival.
Kisebb csapatból meg totál feleslegesnek tartok igazolni, az lenne a vége, mint ez a mostani Cabal sztori. Ennyi erővel, akkor üljön ő a kispadon.
rockitbaby 2024.10.14. 21:18:09
Engem nem zavarna, ha valahogy elhozzuk pl Parisit a Fiorból, vagy Carlos Augustót az Interből és akkor Cabal mehetne eggyel beljebb.
A Next Gent most kihagynám, mert Montero valami elképesztően kártékony munkát végez, de a Primaverából lehet érdemes lenne szemezni. A kapitány Pagnucco alkalmas lehet, de a csatár Pugno is jól szerepel eddig. Vagy Mottának és a stábjának kettőzött energiával kell dolgoznia Rouhin, hogy összekapják és használható legyen, így Cabal ugyancsak mehetne középre.
Az Ajax pont ugyanúgy lehúzna minket Hato dealben télen, mint bárki más. Boscagli szerződése nyáron lejár, nyomott lenne az ára, de a holland bajnokságból kilépve sokaknak beletört a bicskája a beilleszkedésbe, legalábbis ami a gyorsaságot illeti.
A legkézenfekvőbb megoldás azonban Skriniar lenne. Ha a PSG hajlandó beszállni a bérébe. Ez egy egészen komoly kitétel, amibe ha van egy kis eszük, nem mennek bele, de egy próbát megérhet.
Én nem vagyok a pánik igazolás híve, hogy hozzuk előbbre a nyári terveket, stb.
rockitbaby 2024.10.14. 21:30:57
Rikoo 2024.10.14. 22:40:56
Rikoo 2024.10.15. 05:15:42
Igazából végignézve az opciókat, konkrétan senkit nem látok aki elérhető lehetne értelmes áron. Talán Bijol, de ő meg jobb lábas.
Viti az lutri.
Nem, igazából külföldről kellene szemezgetni, sokkal jobb lehetőségek vannak. Nem kell általánosítani, Chico pl. pár perc alatt megmutatta mire képes, pedig a portugál bajnokság másabb, mint az olasz.
Egyébként ha már Serie A. Nico Paz kíváncsi vagyok mennyire pumpálja majd fel az árát ebben a szezonban. Kiemelkedő tehetség, látszódott ez már a Real Madridnál is.
Én Boscaglit mindenképpen jobb lehetőségnek tartom, mint Skriniart. Utóbbinak már annyi, ő elrontotta a hülye döntéseivel a pályafutását. Mondjuk én a franciát alapból egy nagyon jó lehetőségnek tartom, de azt is megértem, hogy Hato-t miért akarhatja Giuntoli leigazolni. Egészen különleges személyisége van a fiatal korához képest és több poszton tud játszani.
Primavera-ban Ripani, Vacca és Florea tehetségesek. Hogy milyen pályafutásuk lesz, azt nehéz megmondani, de a többiek nagyon messze vannak a magasabb szinttől. Hármójukat meg lehetne próbálni a Next Gen-ben, hátha valamelyik berobban. Mondjuk a két középpályásnak nehéz dolga lenne, mert Palumbo eddig a Next Gen legjobbja a szezonban.
rockitbaby 2024.10.15. 07:37:40
Azt elismerem, hogy nehézkes a ligán belülről szemezgetni, mert a többség nem 4 védővel játszik, de én inkább érzem szabályt erősítő kivételnek Conceicao beilleszkedését. De hogy őszinte legyek egy konkrét példa az, ami miatt fázok télen ilyen befektetéstől és az de Ligt. Ő is fiatalon, jó karizmával, megfelelő mentalitással, a holland bajnokságból érkezett, iszonyat túlárazva és szó szerint hónapok kellettek neki, mire felvette a ritmust. Nyilván nincs rá semmi szabály, hogy mindenki ilyen lesz, de a kockázata megvan és ha valóban érdemi lótláson gondolkozunk, akkor ezt szerintem nem lehet kihagyni az egyenletből.
Én a Next Gent kihagynám most. Botrányosan teljesítenek, Montero konkrétan ámokfutást rendez. Ha van olyan tehetség, akiben látnak valamit, meg kell próbálni. Róma nem Torinó, de ha Pisilli meg tudta ugrani ezt a lépcsőfokot köztes megálló nélkül, akkor nekünk is meg kell próbálni.
Én amúgy ahogy írtam is, nem ragaszkodok belső védőhöz a télen, sőt, talán jobb is lenne valakit keresni a bal szélre. Cambiaso ihletett formában van, de valamiért nem használjuk Cabalt, azonban fix, hogy ezt a szezont nem fogja bírni szuflával egyedül. Lehet az lenne a legjobb megoldás, ha balra néznénk valakit, akit be mer cserélni Motta, vagy meri használni a rotációban, és Cabal meg behúzódna középre. Ha mást nem tanulunk Bremer sérüléséből, csak azt, hogy az értékeinkre vigyázzunk, és ezt elraktározva dolgozunk, már igazából nyertünk.
Rikoo 2024.10.15. 21:56:16
Esetleg akkor lehetne, ha egy Baridó-hoz hasonló kiemelkedő tehetségről lenne szó, de a közelében nincs ott ilyen.
Nem csak a 4 védő miatt, hanem a gazdasági vonzata miatt is sokkal nehezebb a Serie A-ból szemezgetni.
Minőségi játékosokat tud a klub külföldről igazolni áron alul, ugyanez a Serie A-s igazolásokat tekintve az ellentettje. Nálam az idei mercato volt a tökéletes példa arra, hogy miért ne a Serie A-ból igazoljunk a jövőben.
Esetleg ha valakinek lejáró szerződése lesz, akkor oké.
rockitbaby 2024.10.16. 11:15:47
Ligán belül Kalulu, Di Gregorio és Cabal is jó árban, áron alul jött. Nico kicsit, Koopmeiners meg iszonyat túlárazva jött. Nem sokkal jobb a külföld.
A Juve az elmúlt éveket leszámítva nem volt rászorulva az utánpótlására. Így azon időszakban ne csodálmozz, ha nem jött fel senki. Most rá van szorulva a klub, meg kell próbálni. Ne általánosíts akkor te se, azért mert eddig nem kellett és nem történt meg, nem jelenti azt, hogy lehetetlen. De ezt a Montero féle katasztrófát inkább kerüljük meg, még az is kisebb rizikó.
Rikoo 2024.10.16. 21:09:08
Cabal miért jött volna áron alul? Nekem ő is túlárazott volt.
Di Gregorio értékét is nehéz lenne reálisan meghatározni.
Utólag mondhatjuk, hogy Kalulu áron alul jött, de majdnem a teljes tavalyi idényt kihagyta sérülés miatt.
De most akkor a példa kedvéért. Bijol az Udinese legjobb játékosa. Télen mégis mennyiért engednék el? 20-25 millió euró? Eközben Boscagli a holland bajnokság legjobb védője és nyáron lejár a szerződése. Ráadásul a bal az erősebbik lába és technikás, ami azért nem a védőink erőssége.
Nem akarok általánosítani, nem látok egy igazán tehetséges játékost a Next Gen-ben és a Primverában sem. Annak meg semmi értelme, hogy folyamatosan közepes képességű fiatalokat hypoljunk fel. Vannak valódi kiemelkedő tehetségek a világban, sajnos a Juventusnál továbbra sem elég...
Baridó az egyedüli, aki tényleg kivételes tehetség, de ő még csak 16 éves.
Kmarcika 2024.10.16. 22:21:20
Ennyiért ilyen játékost találni szerintem elég jó deal.
Nem mellesleg friss Romano hír:
Pogba hajlandó belemenni fizucsökkentésbe, hogy maradjon a Juventusban.
Rikoo 2024.10.16. 22:39:36
Semmi nem indokolta nyáron, hogy a Juventus tegyen egy dupla akkora ajánlatot, mint az Inter.
Kérdés mekkora fizucsökkentésbe...
Rikoo 2024.10.17. 01:02:03
✨?? Leo Messi: "Nico Paz has an incredible mindset, and that’s why he’s where he is".
"Nico has a lot of quality and understands the game perfectly. He has an incredible mindset, and he’s with Cesc Fabregas as coach who is my friend and will help him grow a lot".
Kmarcika 2024.10.17. 07:15:21
Szerintem egy tökéletes árcédulája volt.
rockitbaby 2024.10.17. 11:42:42
A Serie A legjobb kapusát, akiért a Liverpool dupla annyit ajánlott, mint mi és nem is kölcsön + opcióval, szerintem egészen jól behatárolható az értéke, valamint az is, hogy iszonyat jó áron jött.
Cabal érdekes kérdés. Kanyarban nincs olyan karizmája, mint Calafiorinak, de az első pár nyári meccsen még úgy tűnt, megtaláltuk a tesco gazdaságos Calafiorit. Sors fintora, hogy azóta ezt a szerepkört inkább Cambiaso látja el. De 13 millió egy olyan játekosért, aki két poszton is bevethető, képességeit tekintve abszolút Motta kompatibilis, nem sok. A kezdeti Calafiori árnak, ami 25 millió volt, még annak is kb a fele. Ez egy attól függetlenül jó befektetés, hogy egyelőre nem igazán játszik.
Nem teljesen értem, miért vagy totál ráállva egy szem Udinese védőre, mikor lehetne más opciókat is keresni. Szét lehetne nézni bőven Empoliban is akár.
Azt meg végképp nem tudom, miből gondolod, hogy egy 26 éves védő, aki eddig a holland bajnokságban játszott, a Serie A-ba azonnal beilleszkedik, és rögtön kirobbanthatatlan lesz a kezdőből. A nyári mercato szerzeményeknél is tisztán látszik, hogy aki ligán belülről jött, hamarabb beilleszkedett. Télen nem lesz rá időnk, hogy kivárjuk ezt, mert addigra csapágyasra lesznek hajtva a jelenlegik.
rockitbaby 2024.10.17. 12:49:19
Más hírek szerint pedig hiába ezen kijelentése Pogbának, a klubnak nem áll szándékában visszafogadni őt.
Kmarcika 2024.10.17. 12:53:49
Szerintem drasztikus fizucsökkentéssel nem lenne rossz ha maradna.
Bár ami ideális lenne, az vmi kitétel lehetne. Fél éves szerződés, opciós +1 ha pályára lépne x meccsen.
Aztán +1 +1, ha jól alakulnának a dolgok.
rockitbaby 2024.10.17. 13:18:53
Rikoo 2024.10.17. 18:33:23
Rikoo 2024.10.17. 20:17:01
Egyébként vele is türelmesnek kell lenni. Van néhány játékosunk, aki évek óta az elvárt színvonal alatt teljesít, nem kell senkit 2 hónap után elítélni.
Ennyi erővel pl. Cabal is full felesleges igazolás volt. Lejátszott 2 és fél meccset és ennyi.
Kell a türelem, aztán remélhetőleg pozitív meglepetés lesz az összes igazolás.
Rikoo 2024.10.17. 20:26:58
Felőlem jöhet ő is, csak nem reális. Abszolút nem látok nemzetközi minőséget jelentő játékosokat elérhető áron a Serie A-ban.
Annak meg semmi értelme, hogy jöjjön valaki, Motta pedig padoztassa, mint Cabalt.
Én nem várom el, hogy azonnal beilleszkedjen. Egy erős kerethez, minőségi képességekkel rendelkező játékosok kellenek. Semmi értelme Serie A középszintű játékosokat igazolni. Még most is vannak bőven a Juventus keretében...
Több szempontot kell figyelembe venni és ahogy látom a mostani kiszemelteket, Giuntoli is hasonlóan gondolkozik.
rockitbaby 2024.10.17. 21:27:54
Be vagy csőlátással állva belső védőkre, miközben számos több opció is lehetne. Hozhatnánk szélső védőt, de speciel ha már Giuntoli, nem poénból említettem Empolit, ugyanis Ismajli is képben van példának okáért. De hoznatnánk, sőt ez alap lenne, valakit Cambiaso mögé, és Savona elé/mögé. Így Cabal és Danilo meg mehet középre.
Douglas Luiz kaliberű játékostól az ember nem azt várja, hogy majd egyszer talán jó lesz. Akkor sem, ha mindenki tudja, hogy az igazolások többsége nem válik be. Nem az a baj, hogy tudni lehet, hogy ennyit tud, és az kevés, hanem az, hogy pontosan tudjuk, hogy ennél messze többre lenne képes, cserébe még a mentalitása is pocsék. Az a pitbull, amit emlegettek, max egy pincsi a pályán. Az arcáról pedig legtöbbször azt lehet leolvasni, hogy kanyarban nem akart ő nyáron Torinóba költözni. A hozzáállás javítható, sőt, de ha ennek az alapja olyan dolog, amin ellenben nem lehet, akkor megette a fene az egészet.
rockitbaby 2024.10.17. 21:39:56
rockitbaby 2024.10.17. 21:41:57
rockitbaby 2024.10.18. 16:32:36
rockitbaby 2024.10.18. 18:41:01
Kmarcika 2024.10.18. 19:55:13
Nagyon jo ilyeneket olvasni.
rockitbaby 2024.10.19. 09:47:39
Rikoo 2024.10.19. 22:21:46
rockitbaby 2024.10.19. 22:34:09
Rikoo 2024.10.19. 23:17:03
Fagioli játéka szerencsére nagyon pozitív középen. Irányítja a játékot és diktálja a tempót.
Mivel mindenki más veszélytelen az elérhető játékosok közül, így igazából választás sem volt. Adzic becserélése hozott váratlant, mert bement Dusan mellé és elvitt egy védőt, bár igazából ugyanaz a sablon volt újra és újra egész meccsen.
Szörnyű volt látni ezt a szenvedést, de mindegy. Lényeg a 3 pont!
rockitbaby 2024.10.20. 02:52:06
Én azt láttam amúgy, hogy kb mindhárom középpályás pont ugyanazt csinálta, csak a pálya más más területén. Viszont az is biztos, hogy Douglas Luiz még mindig nem 10-es, ahogy Yildiz sem szélső. Nem értem, miért ragaszkodik mégis ehhez Motta, akkor is, ha a középpályások és szélsők megfogyatkozott száma tegnapra kívánt valami kis belenyúlást.
Ami még feltűnt, hogy az eddigi kulcsembereink, akik kb amikor csak lehetett pályán is voltak, mintha fáradnának. Gattin kb egész meccsen azt láttam, hogy lomhán mozog, a cseréje amúgy abszolút indokolt volt. És kicsit Locatellin is ez látszott. Aggasztó ez, pedig az igazi dömping most fog jönni, eddig ez még csak nem is volt durva.
rockitbaby 2024.10.20. 08:00:13
Azt pedig továbbra sem értem, hogy Motta miért nem hajlandó változtatni, ha nincsenek meg az emberek az A tervhez sérülés/eltiltás miatt.
rockitbaby 2024.10.20. 16:43:40
rockitbaby 2024.10.20. 16:49:16
Joseph Toser 2024.10.22. 03:43:05
Montero valami "újjal" próbálkozik vagy csak ennyire gyenge a keret? Vagy ennyire erős a mezőny/ellenfelek?
Nincs semmi hír, hogy mikor nyitnak ajtót Montero-nak? Egyáltalán lenne, most, olyan edző, aki mást hozna a kertnek? Mondjuk Bonucci? Írtad, hogy megvan neki a papírja.
Mikor jön az újabb kibeszélő műsor?
rockitbaby 2024.10.22. 07:01:03
Nagyon egyszerű lenne a keret minőségére fogni, mert azon felül, hogy pár játékos a felnőtt kerethez került, igen sokakat el is passzoltak. És az is valós állítás lenne, hogy azért az utóbbi években soha nem látott mennyiségű saját nevelés kapott szerepet és a nyáron vagy így, vagy úgy, de távoztak.
Viszont amellett se lehet elmenni szó nélkül, hogy Montero pocsék edző. Már a Primaveránál is csak azért nem égett meg, mert minden szezonra jutott neki egy olyan valaki, aki kihúzta a csapatot a szarból. Mint érkezésekor pl Yildiz.
A pótlás, na az egy marha jó kérdés. Se Magnanelli, se Bonucci a megszerzett licenszével nem edzhet Primavera szint felett, márpedig a Next Gen ugye nem az ifik között szerepel. Fogalmam nincs, ki lehetne jó. Szezon közben szerintem csak olyan edzőt tudunk az U-23-ba leakasztani, aki valahol nagyon megégett és újra kell építenie magát, meg a karrierjét.
rockitbaby 2024.10.22. 11:26:52
Kmarcika 2024.10.22. 21:50:19
McK t lehoznám és Mbamgulát behoznám. Yildiz lehetne középen.
rockitbaby 2024.10.22. 21:52:57
dobor norbert 2024.10.22. 22:04:48
Kmarcika 2024.10.22. 22:58:45
Sajnos ez nem a mi esténk volt.
Bíztam benne, hogy a második félidőre átvesszük az irányítást, de a németek megérdemelték a győzelmet sajnos.
rockitbaby 2024.10.23. 07:24:00
De azt hiszem nagyjából most már látszik utólagosan, hogy a myári mercatóra adott pontszámokat újra kell értékelni, mert annyira jó munkát mégsem végzett Giuntoli.